.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان در رتبه آخر جذب سرمایه‌گذار

عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه استاندار آینده کار دشواری پیش‌رو خواهد داشت، گفت: گلستان در رتبه آخر جذب سرمایه‌گذار قرار دارد.
 عبدالرضا چراغعلی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در گرگان اظهار داشت: در این آشفتگی‌ها، دو جریان و قطب اصلی سیاسی کشور هر کدام به نوبه خود کمتر یا بیشتر مقصر بوده‌اند.

وی با تأکید بر تلاش دولت جدید برای حل مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: میل به  تغییر نه در انتخابات ریاست جمهوری، بلکه در انتخابات شورا و در شهرهای شاخص نیز ملموس بود و نشان از یک خواست عمومی برای تغییرات اساسی دارد.

چراغعلی یادآور شد: در شرایط فعلی که نور امید در دل مردم جوانه زده؛ همه باید به دولت جدید کمک کنند و با توانی مضاعف ضمن حل مشکلات ملت، این چراغ روشن را زنده نگهدارند.

وی با تأکید بر این مطلب که یقیناً استاندار آینده از ناحیه یک گرایش سیاسی خاص خواهد بود، عنوان کرد: فارغ از این نوع گرایش، وی باید با به‌ کارگیری تمامی ظرفیت‌های استان برای توسعه و رونق استان تلاش کند.

گلستان در رتبه آخر جذب سرمایه‌گذار

عضو شورای شهر گرگان یادآور شد: آخرین آمار کشوری در زمینه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف کشور نشان می‌دهد که گلستان با این همه موهبت خدادادی و قابلیت‌های بالقوه در قعر جدول جذب سرمایه‌گذار قرار دارد.

چراغعلی افزود: در این مدت به ویژه چند ساله اخیر کارنامه عملکرد مدیران استان نشان می‌دهد که بیشتر آنان درگیر جریانهای سیاسی و جناحی بودند و همین موضوع شرایط را برای مدیرانی که می‌خواهند سکان مدیریت استان را در دست بگیرند سخت خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه نقش تحریم و فشارهای اقتصادی بر کشور را نیز در بخشی از توسعه‌نیافتگی‌ها سهیم می‌داند، اذعان داشت: شرایط کنونی کشور از شرایط دفاع مقدس نیز سخت‌تر است و باید پذیرفت بخش مهمی از این مشکلات ناشی از ناکارآمدی مدیریت اجرایی است.

چراغعلی ادامه داد: تمامی ارکان اجرایی ومدیریتی استان باید به خواسته عمومی مردم تن دهند و بدون توجه به موضوعات خطی و سیاسی، نگاه و تمرکز خود را به توسعه و رونق استان معطوف کنند.

استاندار آینده کار دشواری پیش‌رو خواهد داشت

وی با اشاره به گمانه‌زنی‌های فعلی در رسانه‌ها و جامعه در مورد استاندار آینده، ابراز داشت: این گمانه‌زنی‌ها در حد حدس و گمان است و قضاوت در مورد آن زود خواهد بود.

عضو شورای شهر گرگان یادآور شد: گمان می‌کنم تداوم این شرایط تا جایی پیش خواهد رفت که کسی غیر از افرادی که مطرح شده‌اند، سکان مدیریت اجرایی استان را به عهده خواهند گرفت.

چراغعلی، بومی بودن را به عنوان یک اولویت برای استاندار آینده قلمداد کرد و بیان داشت: کارآمدی، توانایی توأم با اقتدار برای انتخاب استاندار آِینده اصل است و سپس بومی بودن می‌تواند یک اولویت باشد.

وی با اشاره به محرومیت‌ها، توسعه‌نیافتگی استان و فقدان جذب سرمایه‌گذار در سالهای اخیر کار استاندار آینده را در استان سخت و دشوار قلمداد کرد.

استان گلستان با جمعیتی در حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.